دکوراسیون داخلی با سبک مدرن

 

تاریخچه سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

سبک مدرن از حدود قرن بیستم یعنی دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ رواج پیدا کرد . سادگی و تازگی شاخصه اصلی این الگو است . این سبک بعد از جنگ جهانی دوم در کشور آمریکا رونق گرفت . تجهیزات و المان های تشکیل دهنده ی این سبک دکوراسیون داخلی بیشتر عملکردی است . سبک مدرن بر فرم های تمیز ، اشکال معاصر ، ترکیبات طبیعی تاکید دارد . این الگوی دکوراسیون داخلی آسایش و  آرامش را به شما هدیه می دهد  . دقت کنید که این پلان یک پل ارتباطی بین رابطه انسان با طبیعت است . بایستی بدانید پنجره‌های بزرگ ، درب‌های کشویی ، تراس و حیاط ساده از نشانه های اصلی و پایه این الگوی طراحی است .

علاقه مندان معماری داخلی مدرن

 تا به این جای مقاله به تشریح خصوصیات و نشانه ها و نیز بنیانگذار این سبک دکوراسیون داخلی پرداخته ایم . بهتر است بدانید ، طراحی داخلی مدرن در نیمه اول قرن بیستم شروع به توسعه پیدا کرده است . امروزه به دلیل مزایای فراوان این الگو ، مشتاقانه بسیاری از صاحب خانه ها از این سبک استفاده می کنند و به کمک این پلان ابتدایی محیط زندگی خود را زیبا می سازند . اساس و پایه این الگو بر پایه سادگی و زیبایی است ، به هیچ وجه طراحان از پلان ها و نیز استایل های پر زرق و برق برای دکوراسیون محیط خانه استفاده نمی کنند . در فضای داخلی مدرن همه چیز ساده ، ابتدایی و  آرامش بخش است .

تاریخچه سبک مدرن در دکوراسیون داخلی سبک مدرن از حدود قرن بیستم یعنی دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ رواج پیدا کرد . سادگی و تازگی شاخصه اصلی این الگو است . این سبک بعد از جنگ جهانی دوم در کشور آمریکا رونق گرفت . تجهیزات و المان های تشکیل دهنده ی این سبک دکوراسیون داخلی بیشتر عملکردی است . سبک مدرن بر فرم های تمیز ، اشکال معاصر ، ترکیبات طبیعی تاکید دارد . این الگوی دکوراسیون داخلی آسایش و  آرامش را به شما هدیه می دهد  . دقت کنید که این پلان یک پل ارتباطی بین رابطه انسان با طبیعت است . بایستی بدانید پنجره‌های بزرگ ، درب‌های کشویی ، تراس و حیاط ساده از نشانه های اصلی و پایه این الگوی طراحی است .

نظم در دکوراسیون داخلی مدرن نظم ، پایه و اساس این سبک دکوراسیون داخلی است ، به طور کلی برای چیدمان و دیزاین فضا بایستی وقت بگذارید و از الگوهای دقیق و اصولی استفاده کنید . در سبک مدرن همه وسایل و المان ها در جای مشخصی قرار می گیرند و مطابق قوانین خاصی چیده می شوند . در مجموع این پلان حس خوبی را به شما منتقل می کند . بنابراین اگر به نظم و استایل محیط خود اهمیت می‌دهید ، بهتر است از این طرح برای چیدمان و تزیین خانه خود استفاده کنید و از تماشای آن لذت ببرید . تعادل ، نظم و فاصله اصولی را می توان شاخص ترین ویژگی سبک مدرن دانست . بی نظمی و شلوغی تضاد شدیدی با این سبک دکوراسیون داخلی دارد . جالب است بدانید تمام تجهیزات و المان های موجود در این پلان ، دارای الگو و استایل ساده و خاصی هستند . هر اکسسوری مدرن جا و محدوده مشخصی برای قرار گرفتن دارد . فاصله ها به صورت کاملا منظم و در ارتباط با کاربرد و ابعاد المان تعریف می شود .

بهره گیری از گل و گیاه برای دکوراسیون فضای مدرن گیاهان و گل‌ها باید بزرگ و چشمگیر باشند ، باید از گلدان ها با الگوهای ساده استفاده کنید و آنها را در گوشه ی خانه قرار دهید . شما قادر هستید از هر گل و گیاهی استفاده کنید و محیط خود را خاص تر کنید ، اگر فضای آزادی برای قرار دادن گل دارید ، بهتر است از چراغ تزیینی در اطراف آن استفاده کنید . در یک اتاق غذاخوری به سبک دکوراسیون مدرن می‌توانید از گیاهان کوچک نیز استفاده کنید و محیط میز ناهار خوری خود را از یکنواختی خارج کنید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکوراسیون و تزیین اتاق کار

کف پوش ها و انواع آن

طراحی کابینت کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و مزایای آن