لکه بری از روی کاغذ دیواری ها

 در این مقاله میخواهیم روش های لکه بری از روی کاغذ دیواری ها و ترمیم صحیح آنها از طریق اجرای تکنیک های خاص توضیحاتی را به سمع شما برسانیم .



همانگونه که میدانید از بین بردن لک از روی کاغذ دیواری گاهی اوقات از آن جهت ترسناک میشود که که نميدانيم آیا این ترمیم یا تمیز کردن ممکن است سبب آسیب به کل کاغذ ديواري نصب شده بر روی دیوار شود یا خرید ؟ 

به همین جهت بسیاری از افراد تمیز کردن را با احتیاط بسیار بالا انجام میدهند . ما در اینجا میخواهیم برخی روش هایی که تا حد ممکن فاقد خطر برای سایر قسمت های سالم کاغذ دیواری است را توضیح دهیم . با ما همراه باشید .

لکه بری ، ترمیم و تمیز نمودن کاغذ ديواري کار بسیار ساده ای نیست و برای آسان تر کردن این کار بایستی دانش خود را افزایش دهید . فراموش نکنید که شما ماقبل از تمیز نمودن و ترمیم هر نوع کاغذ باید اطمینان داشته باشید که ه کاغذ دیواری شما قابل مقاومت در برابر آب را دارا می باشد . همچنین عاری نمودن کاغذ از هرگونه آلودگی  کاری انجام شدنی است . این موضوع در خصوص کاغذ دیواری کمی فرق دارد. .

از بین بردن لک هایی که با مداد یا خودکار های نرم و یا ماژیک های ساده بر روی کاغذ دیواری ایجاد لک نموده اند 

برای لکه بری این نوع لک ها از روی کاغذ دیواری شما میتوانید مقداری آب ، خمیر دندان ، یک مسواک با دندانه های هایی که زیادی زبر نباشند استفاده کنید .

دقت کنید اگر لک به میزان قابل توجه بزرگ نبود ، میزان کمی آب (که خالی از آلودگی و یا مواد معدنی باشد ) را استفاده نمایید .


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکوراسیون و تزیین اتاق کار

کف پوش ها و انواع آن

طراحی کابینت کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و مزایای آن