جاکفشی و نقش آن در زیبایی و دکوراسیون خانه

 یکی از ملزومات در هر خانه جاکفشی است . جاکفشی در ایران در ورودی خانه می‌گیرد و کم پیش می‌آید که کسی با کفش ، پا به داخل خانه بگذارد . فرقی نمی‌کند مهمان باشد یا یکی از افرا خانه جلوی در کفش را از پا در می‌آورند و بعد وارد خانه می‌شوند . 


شما قادر هستید از الگو ها و مدلهای مختلف جا کفشی استفاده کنید . به طور کلی برای زیبا سازی فضا جا کفشی میتوانید از الگو های مختلف کاغذ دیواری استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع کاغذ دیواری مقاله ( انواع کاغذ دیواری براساس سبک و مدل ) را مطالعه کنند . جاکفشی و الگوهای مختلف آن افراد نسبت به گذشته بیشتر به دکوراسیون و تزیین خانه اهمیت می‌دهند و در خرید وسایل دکوراسیون وسواس زیادی به خرج می‌دهند. افراد سعی می‌کنند تک تک وسایلی که در خانه استفاده می‌کنند با سبک دکوراسیون خانه هماهنگ باشد، مثلا مدل مبلمان، مدل جاکفشی با پرده و دیگر اجزای دکوراسیون هماهنگ باشد .

 شما قادر هستید از مدلهای مختلف جا کفشی براساس استایل و تیپ خانه خود استفاده کنید . در ادامه مدل های مختلف جاکفشی را برای شما شرح میدهیم ، با ما همراه باشید . جاکفشی نشیمن دار جاکفشی نشیمن دار از دیگر مدل های بسیار پرطرفدار و کاربردی می باشد که شرایط ایده آلی را برای نشستن و پوشیدن کفش فراهم می کند . در چند سال اخیر تنوع زیادی در طراحی جا کفشی های نشمین دار به چشم میخورد . ویژگی مشترک اغلب این وسایل، ارتفاع کم آنها می باشد ، می توان از آن در داخل راهرو و اتاق استفاده کرد .

 جا کفشی دیوای جا کفشی های دیواری از جدیدترین مدل های جاکفشی می باشد . این جاکفشی اغلب آینه دار بوده و به صورت چند تکه نصب می گردند. اندازه و ابعاد جاکفشی های دیواری تا حد زیادی قابل تغییر بوده و می توان متناسب با تعداد کفش و فضای مورد نیاز آنها را سفارش داد . شما میوانید از متریال و مواد برای ساخت و نیز اجرایی این جاکفشی استفاده کنید . جا کفشی زیر پله ای برای اجرا و پیاده سازی این وسیله در منازل کوچک میتوان از این الگو استفاده کرد . باید به دنبال تجهیزات و وسایلی بود که حداکثر استفاده را از فضا فراهم کنند .

 میز و صندلی های چند منظوره ، مبلمان های تخت خواب شو از جمله این موارد هستند . انتخاب مدل جاکفشی زیر پله ای یکی از راهکارهای بسیار عالی می باشد که فضای زیادی را برای چیدمان کفش ها و سایر وسایل و حتی لباس ها فراهم می کند . جاکفشی ترکیبی یکی دیگر از نمونه های بسیار پرطرفدار که در واقع انتخاب آنها یک تیر با چند نشان است ، جاکفشی هایی می باشد که همزمان جالباسی نیز هستند . این شی در اغلب مواقع به صورت توکار ساخته میشود . این نوع جاکفشی ها فضای زیادی داشته و می توان با دقت در انتخاب رنگ و مدل آنها، نظم خوبی را در ورودی منزل ایجاد نمود . این جا کفشی برای خانه با ابعاد مینمال مناسب است .

 با استفاده از این جا کفشی از پرت شدن فضا جلوگیری میکنید . جا کفشی توکار مدل جاکفشی داشبوردی همانطور که از نام آن مشخص است ، به طور توکار اجرا و پیاده سازی شده است . معمولا میتوان از این وسیله برای نگهداری حجم بالایی کفش استفاده کرد . در مدل جاکفشی داشبوردی یک طبقه برای نگهداری وسایلی مانند واکس ، برس واکس، پاشنه‌کش و… تعبیه شده است . این مدل جاکفشی تنوع رنگی بالایی دارد و با رنگ دکوراسیون خانه شما به راحتی هماهنگ می‌شود . این طبقه معمولا در قسمت بالایی جاکفشی قرار دارد . جا کفشی پایه دار جاکفشی پایه‌دار توسط پایه‌های کوتاهی در سطح بالاتری از زمین قرار می‌گیرد .

 به طور کلی اگر از کثیف شدن محیط زندگی خود رنج میبرید بهتر است از این الگو استفاده کنید ، زیرا شما با استفاده از یک دستمال نمدار به راحتی میتوانید سطح آن را تمیز کنید . از این وسیله در هر خانه ای میتوانید استفاده کنید . جا کفشی اشکافی به طور کلی اگر حجم بالایی کفش دارید ، بهتر است از این شی استفاده کنید . این جاکفشی در اندازه‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسد . وقتی درب این جاکفشی آپارتمانی را باز می‌کنید می‌توانید تعداد قفسه‌های آن را مشاهده کنید . شما قادر هستید با استفاده از چند تخته چوب تعداد طبقات این جا کفشی را افزایش دهید . از این جا کفشی میتواند در فضای اتاق خواب استفاده کرد . 

به طور کلی این وسیله کفش‌های زیادی را در خود جای می‌دهد و از دیده شدن کفش‌ها جلوگیری می‌کند . این جاکفشی از کفش‌های شما محافظت می‌کند و به دکوراسیون داخلی منزل ظاهری مینیمال و تمیز می‌بخشند . جا کفشی نیمکتی جا کفشی نیمکتی از دیر باز در بین افراد پر طرف دار بوده است . 

نیمکت های تعبیه شده بر روی این شی به شما اجازه میدهد به آسانی روی آن بشینید و کفش خود را عوض کنید . به طور کلی این جاکفشی حس خوبی را به شما منقل میکند .

 با استفاده از این وسیله تا حدودی از شلوغ شدن فضا جلوگیری میکنید . جا کفشی پشت دری جاکفشی پشت دری یا رخت آویز یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری کفش در آپارتمان‌های کوچک است . به طور کلی این شی را میتواند در پشت درب ورودی اتاق خواب یا روی درب حمام آویزان کنید .

 شما می‌توانید به راحتی کفش‌ها و نیز وسایل دیگر خود را آویز کنید . در مجموع با استفاده از این الگو هیچ فضایی در خانه شما پرت نمیشود . جا کفشی ایستاده از دیر باز افراد برای دکوراسیون و نیز چیدمان خانه خود از این سبک جا کفشی استفاده میکردند . از مهم ترین دلایل برای انتخاب این نوع جا کفشی، استفاده بهینه از فضا می باشد . در زندگی امروز که خانه ها بسیار کوچک و آپارتمانی شده اند، برای نظم بخشیدن به محیط و استفاده درست و مناسب از فضا می توان از انواع جاکفشی های ایستاده استفاده کرد . از مترایل مختلف میتوان برای اجرا و نیز پیاده این محصول استفاده کرد .

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکوراسیون و تزیین اتاق کار

کف پوش ها و انواع آن

طراحی کابینت کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و مزایای آن