درباره مربع لوشو چه میدانید ؟

 مربع لوشو زیر مجموعه قانون فنگ شویی است . این ساختار یک ابزار قدیمی و کهن است که توسط استادان فنگشویی تعریف شده و مورد استفاده افراد قرار میگیرد . هدف مربع لوشو ایجاد تعادل و آرامش است . شما با درک بهتر مربع لوشو میتوانید یک تعادل کلی بین محیط کار و زندگی تان ایجاد کنید . در این مقاله ویکی سرا میخواهیم برای شما شرح دهیم مربع لوشو چیست و چه تاثیراتی بر زندگی ما میگذارد . با ما همراه باشید .


مربع لوشو نوعی مربع جادویی ۳ در ۳ است ، درک این مربع میتواند زندگی ما را متحول کند . جدول فنگ شویی یا جدول لوشو یک ابزار باستانی است ، این ماتریس انرژی حاکم بر افراد را نشان میدهد . برای پیاده سازی و اجرای مربع لوشو شما بایستی قانون فنگ شویی را کاملا درک کنید . با درک سطحی این مربع جادویی شما نمیتوانید انرژی محیط خود را متعادل سازید ، پس برای درک بهتر آن وقت بگذارید .

دقت کنید که :

مربع لوشو نوعی مربع جادویی ۳ در ۳ است که احتمالا بعد از مطالعه بخش بالا آن را شناخته اید . طبق افسانه های پیشین ، امپراتور چین در طول عبادت خود یک لاکپشت خاص را می‌بیند. بر روی لاک این موجود یک ماتریس ترسیم شده است که اعداد 1تا 9 را شامل میشود . جالب است بدانید شما از هر سمت این اعداد را جمع بزنید به یک عدد مشخص میرسید . بهتر است کل زندگی خود را براساس مربع لوشو چیدمان و دکوراسیون کنید .


هر کدام از این اعداد به عنصر خاصی دلالت میکند . بایستی ابتدا براساس علم فنگ شویی عدد خود را پیدا کنید . اگر مقاله فنگ شویی را مطالعه کرده باشید میدانید هر عدد نشان دهنده عنصر ، جهت ، رنگ خاصی است . به طور کلی هر چه این تعادل بیشتر حفظ شود افراد میتوانند روابط بهتر ، سلامتی بیشتر ، انرژی فراوان تری را جذب کنند . هر کدام از این اعداد انرژی مخصوصی دارد ، به عنوان مثال : عدد 9 عنصری است که انرژی بسیار قوی را در بر می گیرد و بیانگر عنصر آتش است ، در حالی که عدد 1 انرژی بسیار پایینی دارد و بیانگر عنصر آب است . در مربع لوشو جهت های اصلی دارای اسطوره می باشند ، به همین دلیل انرژی منفی را جذب نمیکند ، بایستی بدانید جهت های فرعی فاقد اسطوره هستند . این اسطوره .های جدول لوشو برخواسته از باورها و اشکال سماوی مربوط علوم چینی است .

 مطابق با مقاله ویکی سرا جایگاه اعداد

 در این بخش میخواهیم انرژی حاکم بر هر عدد را برای شما شرح دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص بهتر است ادامه مقاله را دنبال کنید . 

شغل و روابط اجتماعی روابط کار به طور کلی یعنی تصمیمات هم آهنگ در چارچوب شرایط سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی بمنظور تنظیم روابط کارکنان و مدیریت ، در جهت رسیدن به یک نتیجه ثابت و مشخص . اغلب صاحب نظران معتقدند که داشتن نظم در روابط کار میتواند بر بهبود شرایط کاری افراد تاثیر بگذارد . به طور کلی روابط کار سالم یک سازمان باید در چارچوب کارآیی ، بهره وری و رضایت شغلی افراد باشد ، همچنین توجه کردن به این موضوع ادامه حیات سازمان را تامین می کند . بایستی بدانید بی اهمیت شمردن این موضوعات میتواند تنش ها عصبی در محیط کار را افزایش دهد و از طرفی بهره وری و کارایی افراد را کاهش دهد .

 روابط دوستانه با شریک رابطه دوستی میتواند حال عمومی افراد را بهبود ببخشد . به طوری کلی پژوهش‌ های بسیاری به ما ثابت کرده است که دوستی و روابط دوستانه با دیگران میتواند سرعت پیری مغز را به طور قابل توجهی کاهش دهد . روابط مثبت دوستانه قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش میدهد و موجب بهبود سریع زخم و جراحت در بدن میشود و حتی ریسک ابتلا به بیماری‌ های قلبی و افسردگی را کاهش میدهد . فامیل و اقوام خانواده اولین نهاد ارتباطی افراد با دیگران است . به طور کلی به دلیل ماشینی شدن زندگی امروزه بهتر است به این بخش بیشتر توجه کنیم . فرآیند مشارکت پذیری در زندگی میتواند حال عمومی افراد را بهبود ببخشد . تاثیر گذاری عقاید ، باورها و ارزشهای دینی بر آرمانها و اهداف خانواده و مسئولیت پذیری اعضاء و تفاهم و توافق آنها ، از عناصر کلیدی نظام فرهنگی جامعه اسلامی است که موجب مشارکت پذیری اعضای خانواده میشود.

 ثروت و دارائی ثروت یکی از محبوب‌ ترین نیاز ها بشر است . تمرکز روی جذب ثروت مادی در واقع یکی از قدرت های اصلی فنگ شویی است . به طور کلی فنگ شویی به شما ثروت نمیدهد بلکه به شما کمک میکند تا به دنبال ثروت و موفقیت بروید و برای آن تلاش کنید تا آن را به دست آورید . این قانون خاص به شما کمک میکند تا انرژی مثبت خود را افزایش دهید . سلامتی سلامتی جسمی برای افراد همان وضعیت خوب بدنی است که از فعالیتهای روزانه‌ جسمی مانند ورزش ، تغذیه‌ی مناسب و خواب کافی ناشی میشود . وقتی افراد کشور یا ناحیه‌ ای از جهان از اصلاح تغذیه، مراقبت‌ های بهداشتی، استانداردها و کیفیت بالای زندگی برخوردار باشند ، عموما کمتر به بیماری دچار میشوند . در حقیقت ، اغلب افراد وقتی میخواهند سلامتی را تعریف کنند ، درباره‌ ی سلامتی جسمی حرف می زنند . امروزه آدمها پیوسته با خیلی از اطلاعات مربوط به ‌سلامت جسمی ‌برخورد میکنند و گزینش اینکه کدام مناسب و کدام نامناسب میباشد، بسیار سخت است . در مجموع بهتر است از یک اصول کلی پیروی کنید تا زندگی بهتری داشته باشید . کمک و یاری واقعیت این است که در طول زندگی هر فرد از افراد جامعه کمک و یاری میخواهد . حتی نیرومند ترین انسان‌ ها در بعضی مواقع به کمک و یاری نیاز دارند . 

براساس مطالعات تاریخی ، زندگی بشر از دیرباز به صورت اجتماعی بوده است. بدون زندگی اجتماعی ، امکان دست یابی به نیازمندی های متنوع انسان غیر قابل باور است . از این رو بدیهی ‌است که همه‌ ی ما برای موفق شدن به یاری دیگران نیازمندیم . پس کسی که رضای خدا رامی جوید و می طلبد ، هیچگاه کمک و یاری به دیگران را فراموش نمیکند . خلاقیت اگر بخواهیم در مورد معنی لغوی خلاقیت صحبت کنیم ، واژه خلاقیت از خلق کردن و آفریدن میاید . پس خلاقیت یعنی آفرینندگی . به عبارتی دیگر و دقیق‌ تر میتوان گفت خلاقیت یعنی توان ساختن یا خلق کردن چیزی جدید . این چیز جدید میتواند راهکاری جدید برای حل یک مشکل ، یک روش جدید برای انجام فرآیندی خاص و یا یک دستگاه جدید برای سهولت انجام برخی کارها باشد. ولی همان‌ گونه که میدانید خلاقیت یک واژه علوم انسانی است . از طرف دیگر میدانیم که واژه‌ ها و اصطلاحات علوم انسانی معمولا یک تعریف مشخص و منحصر به‌ فردی ندارند . بنابراین دور از انتظار نیست که خلاقیت هم مانند سایر اصطلاحات و مفاهیم علوم انسانی ، یک تعریف مشخص ، دقیق و منحصر به‌ فرد نداشته باشد . به همین دلیل هریک از صاحب‌ نظران جنبه خاصی از خلاقیت را مد نظر گرفته و براساس آن تعریف خود را ارائه مینمایند . موفقیت موفقیت یعنی تحقق اهداف ، پس زندگی را بیهوده به خودتان سخت نگیرید . فکر نکنید که موفق شدن یعنی رسیدن به جایگاهی بسیار والا و عجیب در اجتماع . اگر حال بدنی شما خوب نباشد شما احساس خوشبختی نخواهید داشت . پس بهتر است با تعریف موفقیت به شکلی معقول و درست ، تمام دستاوردهای خود را پیاده سازی کنیم . بایستی اهداف را واضح تعریف کرد و برای رسیدن به آنها تلاش کرد .

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکوراسیون و تزیین اتاق کار

کف پوش ها و انواع آن

طراحی کابینت کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و مزایای آن