انواع بافت ها در بازسازی و زیباسازی خانه

بافت ها برای زیبا سازی فضا خانه و نیز دکوراسیون فضا مورد استفاده قرار میگیرند . به طور کلی این بافت ها میتوانند محیط را زیباتر نمایش دهد .

 بافت بر روی رنگ ایجاد می شود و استفاده از آن یا افزودن مواد شامل چوب ، فلز ، ماسه ، توری ، روبان و چرم و غیره است. نظریه نقاشی به طور مشابه بر بافت تأثیر می گذارد . به طور کلی چهار نوع بافت دیوار در هنر وجود دارد که شامل بافت اختراع ، شبیه سازی شده ، انتزاعی و واقعی است.

 آنها دو حس منحصر به فرد را شبیه سازی می کنند: بینایی و لمس. از بافت به طور مرتب به عنوان جایگزینی برای کاغذ دیواری استفاده می شود و همچنین یک داروی مهم برای پنهان کردن سطوح ناهموار و ناقص دیوارها و حتی تا حدی مایکروویو است . برای زیبا سازی چیدمان اتاق خواب میتوانیم از بافت های مختلف استفاده میکنیم . بافت ها های دیوار رنگ آمیزی بافت دیوار نمای برجسته ای به منزل شما می بخشد .

 بافت یک طبقه بندی بسیار محبوب از رنگ برای پوشش دیوار خشک است . رنگ دارای ساختار های متفاوتی هستند . استفاده از رنگ بافت تأثیر تقریباً طرح دار روی دیوار ایجاد می کند . رنگهای بافت حاوی دانه های درشت (مانند ماسه ، گچ و غیره) چرم ، توری ، روبان ، فلز و غیره با چسب نازک آب است که برای ایجاد ساختار ناهموار روی دیوار استفاده می شود . به طور کلی از بافت ها برای زیبا سازی فضا خانه میتوان استفاده کرد . 

از آنجا که انواع مختلفی از سبک ها می توانند روی سطح دیوار ایجاد شوند . بافت به یکی از گسترده ترین روندهای برجسته در نقاشی تبدیل شده است. قوام و ضخامت بالا آن را برای کاربردهای مختلف و دلایل مختلف مناسب می کند . از جمله استفاده از آنها برای پوشش دادن اتصالات در دیوارهای خشک ، استفاده از آنها برای رنگ آمیزی دیوارهای گچ بدون رنگ آمیزی. رنگ سازه دیوار را می توان به راحتی رنگ آمیزی کرد به شرط آنکه به وضعیت سطح دیوار توجه کنید. خواص بافت رنگهای بافت تقریبا رنگهای آبی هستند. در مقایسه با رنگهای مختلف روغنی ، سمیت آنها محدود است و تقریباً همه تولیدکنندگان ادعا می کنند که حاوی ترکیبات آلی فرار صفر هستند. سطح رنگ بافت را متوسط تا زیاد بشویید. قابلیت شستشو تا حد زیادی به براق بودن سطح بستگی دارد. 

برخی از براق کننده ها قابل پاک شدن هستند و برخی دیگر طبق دستورالعمل سازنده قابل شستشو هستند. موارد استفاده از بافت های مختلف استفاده از رنگ بافت در بین صاحبان خانه که به دنبال ظاهر کاملاً مدرن به خانه خود هستند بدون اینکه هزینه زیادی برای بازسازی انجام دهند به سرعت در حال افزایش است. چندین تکنیک رنگ آمیزی بافت منحصر به فرد وجود دارد که به شما امکان می دهد با یک سرمایه گذاری نقدی بسیار کوچک به ظاهری مدرن دست یابید.

 رنگ بافت دیوار برای پوشاندن نواقص استفاده می شود. سوراخ ها ، ترک ها ، ناهمواری در دیوارهای بتنی و دیوارهای گچی نابرابر به راحتی و نسبتاً منطقی با رنگ بافت نامرئی هستند. عمدتا دوام بیشتری دارد و برای محافظت از نقایص سقف یا دیوار شما طراحی شده است. دقت کنید که رنگ بافت به طور مشابه برای توسعه طراحی های چشمگیر و برجسته دیوار استفاده می شود. به عنوان گزینه ای برای تصاویر پس زمینه استفاده می شود.

 چند کاربرد برای تحقق یک ظاهر خارق العاده با قیمت کمتر وجود دارد . پنهان کردن فضاهای دیوار یکی از ابزارهای مناسب در دسترس بتونه و رنگ است. می تواند دیوارها و عیب های مخفی پنهان را برطرف کند . می توانید از رنگ های بافت دار برای پوشاندن دیوارهای ناهموار ملات ، روکش های تاریخی ، دیوارهای گچی آسیب دیده یا شاید آن کاغذ دیواری قدیمی ناخوشایند استفاده کنید. 

این امر نه تنها می تواند هزینه های نگهداری زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد ، بلکه مدت زمان زیادی را نیز در این روش صرفه جویی می کند . ارائه عمق بسیاری از اتاقها فقط مبلمان مختلف و قطعات مختلف را در خود دارند. رنگ های بافتی با چین و چروک های جزئی ، برجستگی ها و بافت های مختلف امکان جبران این همه شلوغی و ایجاد کمی عمق در اتاق را فراهم می کند. دکوراسیون و زیباسازی دیوار بسیاری از اتاقها تقریباً از رنگ های بافت دیوار زیاد استفاده می کنند. اتاقهای ناهار خوری معمولی ، اتاق نشیمن و اتاقهای خانوادگی مکانهایی هستند که می توانید به راحتی رنگ بافت به آنها اضافه کنید تا ظاهری زیبا داشته باشید. 

بدون نیاز به خرید چرم ، اتاق خود را با چرم تزئین کنید. دیوار حمام خود را با سنگ مرمر بپوشانید بدون آنکه واقعاً برای سنگ مرمر هزینه کنید. رنگ بافت روشی باورنکردنی برای حفظ تجمل بدون هزینه مربوط به آن است. مزایای بافت به طور کلی شما با استفاده از بافت های میتوانید با کمترین هزینه موجود محیط زندگی خود را زیباتر کنید . شما با استفاده از رنگهای مختلف میتوانید محیط زندگی خود را زیباتر و برجسته کنید .

 دیوارهای اصلی در خانه با این شی ظاهری مدرن و خاص به خود میگیرد. همانطور که توسط متخصصان به دست می آید ، نتیجه از نظر بصری نسبتاً جذاب است. اگر قصد سرمایه گذاری طولانی مدت دارید ، رنگ بافت گزینه مناسبی است زیرا به راحتی جدا نمی شود. انواع مختلف بافت ماسه سیلیس بافت رول بافت Knockdown رنگ بافت صاف بافت پاپ کورن بافت پوست پوست شاهین و ماله بافت ماری

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکوراسیون و تزیین اتاق کار

کف پوش ها و انواع آن

طراحی کابینت کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و مزایای آن