طراحی کابینت کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و مزایای آن

 کابینت آشپزخانه بدون دستگیره امروزه با تغییراتی که در ساختمان سازی رخ داده، طراحی آشپزخانه نیز به شکل های مدرن قابل مشاهده می باشد. آشپزخانه های باز و نیمه باز (کابینت و اپن جزیره ای) جز طراحی های نوین شناخته می شوند. کابینت همانند رنگ به محیط جان می بخشد، با این تفاسیر بهره گیری از شایسته ترین کابینت، الزامی برای همگی ما می شود! دستگیره کابینت ها به سه دسته تقسیم می شود که اعم از: کابینت دستگیره دار، بدون دستگیره و دستگیره مخفی می باشند. در ادامه به الگو و مدلهای متفاوت کابینت بدون دستگیره می پردازیم . دستگیره مخفی استفاده از دستگیره‌های مخفی طرح c، h، j بر روی کشوها یا درب‌ها، یکی دیگر از راهکارهایی است که برای طراحی این نوع کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها به شما فضای کافی برای باز کردن درب یا کشو را می‌دهند، به راحتی انگشتان خود را داخل محفظه برده و درب و کشو را باز کنید. اگر همیشه ناخن‌های شما بلند است، این انتخاب دستگیره ممکن است، مناسب نباشد. این دستگیره‌ها در لبه‌های بالایی کابینت قرار می‌گیرند. انتخاب این نوع دستگیره مخفی، نسبت به نوع مگنت، تقریباً هزینه کمتری دارد.

یکی دیگر از لوازم جانبی که برای باز کردن درب کابینت بدون دستگیره مورد استفاده قرار می‌گیرد، جک است. معمولا برای کابینت‌های بالایی از جک استفاده می‌کنند . کافی است درب را به سمت بالا هدایت کنید . در به پایین باز میشود و شما میتوانید به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشید ، در ادامه به تشریح مدلهای کابینت جک دار می پردازیم . جک بالابر جک بالابر کابینت، سیستمی برای سهولت در حرکت درب کابینت هوایی است. این سیستم تنها برای زیبایی نیست بلکه تاثیر عملکردی بسزایی در باز و بسته کردن درب ها بدون نیاز به نگهداشتن درب با یک دست دارد و به سادگی می توان در هر موقعیتی از آن ها استفاده کرد.

 با استفاده از این جک شما میتوانید به راحتی به وسایل و تجهیزات درون کابینت دسترسی داشته باشی . به آرامی و در سکوت بسته و باز می شوند و دید کامل و مستقیم از فضای داخل کابینت در اختیار کاربر قرار می دهد . جک اونتوس HF جک اونتوس HF سیستم بالابری برای باز کردن هم زمان دو درب است و راه حل مناسبی برای یونیت های دیواری بسیار بلند و متوسط با سیستم بایفیول برای آشپزخانه و محل زندگی و تنها شرط این است که درب های پایین تر باید همیشه کوچکتر باشد. این سیستم امکانات بی پایانی جهت برنامه ریزی و طراحی دکوراسیون آشپزخانه به آسانی فراهم می سازد و نیاز به امکانات نصب و راه اندازی خاصی نیز نخواهد داشت. اونتوس HF دسترسی مستقیم به کابینت و سهولت استفاده و آزادی حرکت را فراهم می کند. دستگیره فنر دار نوعی از کابینت است که برای باز کردن از فنر استفاده می‌کنند. مهندسان تنها از فنر برای اجرا و پیاده سازی این دستگیره استفاده میکنند . 

در واقع نیروی مکانیکی کمک می‌کند تا درب باز شود. معمولا این درب‌ها با سرعت خوبی باز می‌شوند. اگر از فنر‌های بدون کیفیت استفاده کنید، ممکن است باز و بسته شدن درب، به خوبی صورت نگیرد. برای خرید فنر کابینت بدون دستگیره، چند نکته را به خاطر بسپارید. با نصب فنر درب باید به راحتی باز و بسته شود و هیچ صدایی شنیده نشود. سعی کنید ابعاد فنر را کوچک انتخاب کنید تا در داخل کابینت فضای زیادی را اشغال نکند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکوراسیون و تزیین اتاق کار

کف پوش ها و انواع آن