نور پردازی حمام و دستشویی چگونه است

همه چیز درباره نورپردازی حمام و دستشویی 

نورپردازی حمام و دستشویی از آن دسته کارهایی است که همواره به عنوان آخرین مرحله در طراحی و چیدمان فضا به آن اهمیت می دهیم . دقت داشته باشید حتی در صورتی که شما تصمیم داشته باشید تا در ساختمان خود نورپردازی را انجام دهید، به احتمال زیاد نورپردازی حمام را به آخرین مرحله موکول خواهید کرد .

 این در حالی است که در واقع حمام یکی از اصلی‌ ترین  قسمت‌ های خانه به شمار میرود و مکانی است که روشنایی در آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد. در این مقاله به شما شرح میدهیم چگونه این محیط را دکوراسیون کنید 






بدون شک نورپردازی موثرترین المان طراحی از نظر احساسی است . هرگز نباید که تأثیر یک نورپردازی ضعیف بر روح و روان آدمی را نادیده بگیریم . از طرفی هم یک نورپردازی خوب و مناسب هم تأثیرات مثبت به سزایی بر او خواهد گذاشت . فکر نکنید که وقتی حرف از نورپردازی‌‌ می‌زنیم منظورمان لامپ‌ها و چراخ‌های گران قیمت و طراحی‌های آن‌چنانی است ، خیر این گونه نیست . شما با ساده‌ ترین چراغ‌ ها و کمترین هزینه ممکن و صرفاً با رعایت یک سری از اصول ابتدایی خواهید توانست که به نتیجه مطلوبی در خصوص نورپردازی در سرویس بهداشتی دست یابید . به غیر نورپردازی شما نیز میتوانید از المان های پاییزی برای تزیین و دکوراسیون خانه و این فضا استفاده کنید .


نور پردازی با وسایل آنتیک یکی از راه‌ های نورپردازی حمام و دستشویی استفاده از وسایل روشنایی آنتیک است. با این کار شما خواهید توانست تا یک فضای دراماتیک را در درحمام خود ایجاد کنید. به عنوان مثال در صورتی که تم حمام شما تیره است، با استفاده از وسایل روشنایی تیره نیز می‌توانید تا یک نمای بسیار خاص و زیبا برای خانه خود ایجاد کنید. لوستر های کریستال در کنار حمام‌ های مدرن و ساده، حمام های لوکس و لاکچری نیز قرار دارند که برای طراحی آن‌ها بهتر است تا از وسایل مخصوص استفاده کنیم .

 از این رو در صورتی که به دنبال طراحی و ایجاد یک حمام لوکس و خاص برای خود هستید بهتر است تا از لوسترهای کریستال استفاده کنید . در ابتدا ممکن است که با استفاده از این وسیله روشنایی برای تان کمی ناملموس به نظر برسد . اما در واقع چنین نیست و شما خواهید توانست با استفاده از نمونه های مناسب آن، یک نمای زیبا نیز در حمام خود ایجاد کنید . علاوه بر این، استفاده از بستر های کریستال نیز باعث ایجاد درخشندگی خاصی در فضای حمام شما خواهد شد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

دکوراسیون و تزیین اتاق کار

کف پوش ها و انواع آن

طراحی کابینت کابینت آشپزخانه بدون دستگیره و مزایای آن